PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)
UOKiK prześwietla domy mediowe, ich wynagrodzenia i umowy z klientami
DDB Warszawa zwiększyła wpływy o 16 proc. 11,2 mln zł z dywidend od OMD i innych spółek zależnych
DDB Warszawa zwiększyła wpływy o 16 proc. 11,2 mln zł z dywidend od OMD i innych spółek zależnych
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Discovery z 2,7 mld dolarów wpływów i 418 mln dolarów zysku netto. Zmalały przychody i koszty poza USA
Grupa K2 ze 108,8 mln zł wpływów i 2,3 mln zł zysku. Mało nowych klientów K2 i K2 Media, w górę Fabrity i Oktawave
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Unilever zaoszczędził 500 mln dolarów dzięki ograniczeniu współpracy z agencjami marketingowymi
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
Nowy szef Deloitte Digital: stawiamy na wspieranie transformacji cyfrowej biznesu, myślimy o kolejnych przejęciach
Nowy szef Deloitte Digital: stawiamy na wspieranie transformacji cyfrowej biznesu, myślimy o kolejnych przejęciach
Branża reklamowa: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Internet i marketing mobilny: jaki był 2018 rok, co wydarzy się w 2019
Initiative Media Warszawa: wpływy 9 proc. w górę, 2,5 mln zł zysku
Initiative Media Warszawa: wpływy 9 proc. w górę, 2,5 mln zł zysku
Agencje reklamowe podsumowują 2018 rok i prognozują trendy na 2019
Prawie 7 mld zł w tym roku na reklamy w Polsce. „Kolejne kwartały nie będą już tak dobre”
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet
Agora ze wzrostem wpływów o 2,9 proc. i 2,8 mln zł straty. W górę Helios, AMS i Yieldbird - w dół radio, druk i „Gazeta Wyborcza”
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Starcom: wpływy z działalności mediowej wzrosły o 8,6 proc., a zysk z 10,2 do 14,6 mln zł
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza)
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza)
Agora wyda prawie 500 mln zł na przejęcia. Stawia na usługi cyfrowe, bo są bardziej rentowne
Izabela Albrychiewicz: „typowe” modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
Izabela Albrychiewicz: „typowe” modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Agora pracuje nad siecią gastronomiczną i nową strategią. Helios będzie mieć kino w Warszawie
Agora pracuje nad siecią gastronomiczną i nową strategią. Helios będzie mieć kino w Warszawie
Piotr Piętka: dom mediowy przyszłości będzie mieć realny wpływ na wzrost sprzedaży obsługiwanych marek
Piotr Piętka: dom mediowy przyszłości będzie mieć realny wpływ na wzrost sprzedaży obsługiwanych marek
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Amazon chce złamać reklamowy duopol Google i Facebooka
Państwowe spółki zwiększyły w ub.r. budżety reklamowe, najwięcej wydają w telewizji i radiu (analiza)
Państwowe spółki zwiększyły w ub.r. budżety reklamowe, najwięcej wydają w telewizji i radiu (analiza)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
Scripps Networks Interactive ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Przychody TVN 12 proc. w górę, koszty podatkowe o 15 proc.