PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklama telewizyjna w ub.r. na plusie dzięki dużemu popytowi w ostatnim kwartale
Starcom i Wavemaker dominującymi domami mediowymi w Polsce wg RECMA (TOP 20)
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?
Domy mediowe podsumowują 2017 rok w mediach i reklamie - prognozy na 2018
Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN.  „Podwyżka była do przewidzenia”
Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN. „Podwyżka była do przewidzenia”
Według Zenith polska reklama zyska w br. 2 proc. W dół telewizja, radio outdoor i prasa, internet 12 proc. w górę
Według Zenith polska reklama zyska w br. 2 proc. W dół telewizja, radio outdoor i prasa, internet 12 proc. w górę
Marcin Gadziński: e-wydawcy w czasach czasach adlocków, spadków reklamy display oraz dominacji Facebooka i Google’a
Marcin Gadziński: e-wydawcy w czasach czasach adlocków, spadków reklamy display oraz dominacji Facebooka i Google’a
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
UOKiK bada koncentrację i konkurencyjność w mediach i marketingu. „Najpierw sprawdzimy rynek reklamy tv”
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
Rynek reklamowy w Polsce 2,2 proc. w górę, globalnie - 4,2 proc. Internet zyskuje kosztem prasy i telewizji
Rynek reklamowy w Polsce 2,2 proc. w górę, globalnie - 4,2 proc. Internet zyskuje kosztem prasy i telewizji
2,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Internet i kina najbardziej w górę, w sieci połowa wydatków trafia do Facebooka i Google (raport)
3-4 proc. więcej na reklamy dóbr luksusowych. Internet i tv wyprzedzą prasę, USA, Chiny i Japonia motorami wzrostu
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
W 2016 r. powstało w Polsce 2,8 tys. reklam telewizyjnych (TOP producentów, agencji i marek)
Reklama kinowa: co wydarzyło się w 2016 roku, jaki będzie 2017
Reklama kinowa: co wydarzyło się w 2016 roku, jaki będzie 2017
IBnGR: wskutek zakazu reklamy leków i suplementów niektóre media mogą upaść
IBnGR: wskutek zakazu reklamy leków i suplementów niektóre media mogą upaść
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę
Brytyjski rynek reklamy ze wzrostami - 18,8 mld funtów w 2017 roku
Brytyjski rynek reklamy ze wzrostami - 18,8 mld funtów w 2017 roku
McDonald’s wynagradza DDB tylko za efekty biznesowe kampanii: ryzyko agencji, otwartość marketera (opinie)
McDonald’s wynagradza DDB tylko za efekty biznesowe kampanii: ryzyko agencji, otwartość marketera (opinie)
W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Według Carat wydatki reklamowe na całym świecie w br. wzrosną o 4,4 proc.
Według Carat wydatki reklamowe na całym świecie w br. wzrosną o 4,4 proc.
Polski rynek audytu mediowego wart 10 mln zł. Jak firmy są postrzegane przez domy mediowe?
GroupM obniża prognozę wydatków reklamowych w br., w 2017 roku wyniosą bilion dolarów
GroupM obniża prognozę wydatków reklamowych w br., w 2017 roku wyniosą bilion dolarów
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Piłkarze to celebryci. Najlepsi z reklam zarabiają kilka milionów złotych rocznie
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
Adexit i chaos prawny? Dwugłos o wpływie Brexitu na rynek internetowy i reklamowy
Adexit i chaos prawny? Dwugłos o wpływie Brexitu na rynek internetowy i reklamowy
Cannes Lions 2016: dominacja Google i Facebooka to fakt, ale równie groźna fragmentacja rynku reklamowego
Cannes Lions 2016: dominacja Google i Facebooka to fakt, ale równie groźna fragmentacja rynku reklamowego