PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i display
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i display
Według jednej czwartej dziennikarzy zatarła się granica między reklamami a treściami redakcyjnymi
Według jednej czwartej dziennikarzy zatarła się granica między reklamami a treściami redakcyjnymi
Google kontroluje 12 proc. globalnych wydatków reklamowych, Facebook z najszybszym wzrostem
Google kontroluje 12 proc. globalnych wydatków reklamowych, Facebook z najszybszym wzrostem
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów
542,6 mld dolarów na reklamy w 2016 r., po wzroście o 5,7 proc.
542,6 mld dolarów na reklamy w 2016 r., po wzroście o 5,7 proc.
W 2016 roku wydatki reklamowe wzrosną o 4,5 proc., motorem rozwoju internet, liderem nadal telewizja
W 2016 roku wydatki reklamowe wzrosną o 4,5 proc., motorem rozwoju internet, liderem nadal telewizja
Jakub Bierzyński: Na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklamy
Jakub Bierzyński: Na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklamy
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w br. o 3,5 proc., na świecie o 4,6 proc. (analiza)
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w br. o 3,5 proc., na świecie o 4,6 proc. (analiza)
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy
Zmiany w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu na razie bez wpływu na ich pozycję reklamową
Dyrektorzy marketingu podsumowują 2015 rok i prognozują, co zdarzy się w 2016
Podsumowanie 2015 roku w reklamie kinowej - prognozy na 2016 rok
Podsumowanie 2015 roku w reklamie kinowej - prognozy na 2016 rok
Rynek reklamowy: podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według domów mediowych
Rynek reklamowy: podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według domów mediowych
Reklama zewnętrzna: jaka była w 2015 roku, co nastąpi w 2016 roku?
Wydawcy internetowi: jak upłynął 2015 rok, co zdarzy się w 2016?
Wydawcy internetowi: jak upłynął 2015 rok, co zdarzy się w 2016?
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2015 roku, jaki będzie 2016 rok? (wydawcy, sieci, domy mediowe)
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2015 roku, jaki będzie 2016 rok? (wydawcy, sieci, domy mediowe)
W br. 30 proc. wydatków reklamowych trafiło do internetu, w 2019 r. - 39 proc.
Polskie agencje interaktywne podsumowują 2015 rok i prognozują, co wydarzy się w 2016 roku
Polskie agencje interaktywne podsumowują 2015 rok i prognozują, co wydarzy się w 2016 roku
Rynek reklamowy: jaki był w 2015 roku, co wydarzy się w 2016? (agencje)
Rynek reklamowy: jaki był w 2015 roku, co wydarzy się w 2016? (agencje)
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
Carat globalnie, a Mediacom w Polsce liderami domów mediowych wg RECMA (top 18)
Mediacom przed MEC i Starcomem w rankingu domów mediowych w Polsce, GroupM na czele holdingów (TOP 24)
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
Globalny rynek reklamowy zyska w br. 4 proc. Najbardziej w górę internet, w dół tylko prasa
5,4 proc. więcej na reklamy pozainternetowe. Mocno w górę radio i indoor, w dół telewizja
5,4 proc. więcej na reklamy pozainternetowe. Mocno w górę radio i indoor, w dół telewizja
Większość skarg na reklamy dotyczy stereotypów płci. Ballerina najbardziej oprotestowana
Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,4 proc. dzięki internetowi, telewizji i radiu. Globalnie zyska 4 proc.
Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,4 proc. dzięki internetowi, telewizji i radiu. Globalnie zyska 4 proc.