PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Zmniejszył się rynek reklamy telewizyjnej w 2020 roku. „Specyficzny okres”
Rynek reklamy telewizyjnej w grudniu wzrósł o 7 proc. TVN wyprzedził Polsat pod względem wpływów (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w listopadzie wzrósł o 6 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
W październiku wzrosły wpływy z reklam Polsatu i TVP 1, spadły - TVN i TVP 2. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)
W sierpniu wzrósł rynek reklamy telewizyjnej. Najwięcej na spoty telewizyjne wydaje Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w lipcu stopniał o 1 proc., liczba spotów wzrosła o 2 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu stopniał o 12 proc., liczba spotów spadła o 14 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu wzrósł o 4 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
W 2019 roku o ponad 90 mln zł mniej wpływów z abonamentu
W 2019 roku o ponad 90 mln zł mniej wpływów z abonamentu
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w styczniu polskie stacje pokazały 3 mln spotów
2,88 mld zł na reklamę telewizyjną w grudniu, Aflofarm z największymi wydatkami
Rosną wpływy reklamowe TVP1, Nickelodeon i TVN7. Aflofarm wydaje najwięcej
2,91 mld zł na reklamę telewizyjną we wrześniu. Spadek wpływów Polsatu i TVN, zyskały kanały TVP
Reklama telewizyjna w sierpniu wzrosła o 7 proc., znacznie większe wpływy TVP1 i TVP2
Reklama telewizyjna w lipcu wzrosła o 8 proc., Aflofarm wydał najwięcej
Polsat z największymi wpływami z reklam w pierwszym półroczu. Aflofarm największym reklamodawcą telewizyjnym
Wydatki na reklamę telewizyjną w czerwcu spadły o 5 proc. Na czele Polsat i Procter & Gamble
W maju spadła liczba spotów reklamowych w telewizji. Na czele Polsat i Lidl Polska
Reklama telewizyjna w kwietniu warta 2,87 mld zł. Wyemitowano 2,99 mln spotów
Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł
W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
Polsat zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej, traci TVN. Najwięcej wydaje US Pharmacia
Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o prawie 9 procent w styczniu. Na czele Polsat i Aflofarm
2,87 mln spotów reklamowych w telewizji. TVN wyprzedził Polsat
Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o 5 proc. - Aflofarm wydaje najwięcej. Mocno w górę Play, Allegro i Nestle (TOP 20)
We wrześniu stacje pokazały 2,85 mln spotów
Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych