SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

180 tys. sprzedaży pierwszych wydań tygodnika „Dobry Tydzień”

Prognozowana przez wydawcę średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów nowego tygodnika „Dobry Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła ok. 180 tys. egz. Z wydania na wydanie notuje on coraz lepsze wyniki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Prognoza sprzedaży pierwszego numeru „Dobrego Tygodnia”, który wszedł na rynek 27 października br. (czyli na kilka dni przed Wszystkimi Świętymi), wyniosła 150 tys. egz. Na okładce tego wydania znalazła się Małgorzata Kożuchowska, a ukazał się on w nakładzie 350 tys. egz.

Jeszcze lepsze wyniki notowały kolejne numery nowego pisma. Prognoza sprzedaży drugiego wydania „Dobrego Tygodnia” z 3 listopada br. wynosi 170 tys. egz. Natomiast prognozowana przez wydawcę sprzedaż trzeciego numeru magazynu to już 220 tys. egz. Ukazał się on na rynku 10 listopada br.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

- Są to bardzo zadowalające wyniki. Szczególnie cieszy nas silny, wzrostowy trend, świadczący o tym, że udało się rozbudzić zainteresowanie nowym tytułem - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Lasota, wydawca magazynów kobieco-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer. - Należy jednak pamiętać, że były to numery wspierane kampanią promocyjną i dopiero po jej zakończeniu będziemy mogli ocenić prawdziwa siłę rynkową „Dobrego Tygodnia” - dodaje.

 „Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspiera akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie. Do końca roku na te działania wydać zamierza 5 mln zł (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 180 tys. sprzedaży pierwszych wydań tygodnika „Dobry Tydzień”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
Sprzedaż sprzedażą ale jeśli ten tygodnik nie ma błogosławieństwa Ojca Dyktatora to nie kupię.
15 17
odpowiedź
User
Kiosk
Coś słabiutko sante patre.
13 10
odpowiedź
User
tr
Wynik niezły. Ale czy ten tytuł nie przypomina mi innego?
9 10
odpowiedź
User
Miś Uszatek
Ten tytuł przypomina pobłogosławioną przez księdza pedofila kupę. Ciąg dalszy robienia z ludzi idiotów, tylko ze świątą nadbudówką, a nie gołą d... jak w Fakcie. Może ktoś by pomyślał ile operacji dzieci z wadą serca można wykonać lub kupić ciepłe buty na zimę biednym zamiast budować kościelnego gargamela milionów serc!
16 19
odpowiedź
User
wiera
Przy nakładzie 350 tysięcy to bardzo słabe wyniki zważywszy, że w reklamę wpakowano 5 milionów tylko do końca roku. O każdym numerze trąbią we wszystkich stacjach tv. Zobaczymy jak będzie bez tej reklamy, bo na razie cieniutko.
14 13
odpowiedź