PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Google zaangażuje AI do rozwiązań reklamowych
Google zaangażuje AI do rozwiązań reklamowych
Wirtualna Polska urosła o 36 proc. w turystyce. Reklama mniej zyskowna, więc będą oszczędności
Wirtualna Polska urosła o 36 proc. w turystyce. Reklama mniej zyskowna, więc będą oszczędności
Rynek reklamy internetowej w 2023 warty 7,8 mld zł
Rynek reklamy internetowej w 2023 warty 7,8 mld zł
Meta Platforms podwoiła zysk. Gorzej z prognozami
Meta Platforms podwoiła zysk. Gorzej z prognozami
Wirtualna Polska liczy na miliony od Google’a. „Globalne platformy powinny płacić”
Wirtualna Polska liczy na miliony od Google’a. „Globalne platformy powinny płacić”
Internet w Agorze na coraz większym minusie. Wolniejsza zmiana w Yieldbirdzie
Internet w Agorze na coraz większym minusie. Wolniejsza zmiana w Yieldbirdzie
Google usunął w ubiegłym roku 5,5 miliarda reklam
Google usunął w ubiegłym roku 5,5 miliarda reklam
Wirtualna Polska szykuje kolejne przejęcia. Sprzedaje coraz więcej reklam u innych
Wirtualna Polska szykuje kolejne przejęcia. Sprzedaje coraz więcej reklam u innych
Wirtualna Polska rośnie dzięki turystyce. Mniej z reklam i subskrypcji, zysk w górę
Wirtualna Polska rośnie dzięki turystyce. Mniej z reklam i subskrypcji, zysk w górę
Badanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
Badanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
MediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym
MediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym
Meta wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców w katalogu Advantage
Meta wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców w katalogu Advantage
Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”
Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”
Mega pozew wydawców przeciw Google. Agora chce ponad 40 mln euro
Mega pozew wydawców przeciw Google. Agora chce ponad 40 mln euro
Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych
Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych
12 mld zł na reklamy. Internet urósł trzy razy mocniej od telewizji
12 mld zł na reklamy. Internet urósł trzy razy mocniej od telewizji