Archiwum z dnia 2025.11.13
- 01:30 Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
- 05:41 Jesienią kolejna edycja "Rolnik szuka żony" w TVP1
- 05:43 Gwiazdy napędzają wyniki na Instagramie. Te profile są najpopularniejsze w Polsce
- 05:47 adidas zaczyna odliczanie do mundialu. W spocie Yamal, Messi i nowe koszulki
- 05:49 Coca-Cola i Converse łączą siły. Wspólna kolekcja butów i ubrań z globalną kampanią
- 05:50 WPP z chief innovation officerem
- 05:54 Polskie wersje AMC i Sundance TV wnioskują o koncesję w innym kraju
- 05:55 Finał serialu "Pan Mama". Ilu widzów miał drugi sezon?
- 05:57 Duże poszerzenie zasięgu BBC Player w Polsce
- 06:17 Retail media mocno w górę. Amazon dominuje, rośnie agentic commerce
- 06:18 "Czarna śmierć" przebiła "Drelicha". Premiera z większą widownią
- 06:18 Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie
- 06:19 Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę
- 06:20 Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce
- 06:22 Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]
- 06:23 Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli
- 07:16 Anna Kochanowska w Soul & Mind
- 09:51 Nowy dziennikarz w Radiu ZET
- 10:19 Ministra edukacji odcina się od kampanii ze Stiflerem po naszym tekście. "Niedobry i niemądry pomysł"
- 10:50 Serial o Krychowiaku coraz bliżej. SkyShowtime pokazuje zwiastun
- 11:01 Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"
- 11:45 T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę
- 12:36 Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"
- 13:11 Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie
- 14:27 Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki
- 14:43 Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple
- 15:32 Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów
- 15:47 Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa
- 16:39 Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej
- 17:45 Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego
- 17:52 Koniec tanich przesyłek z Shein i Temu? Unia chce wprowadzić nowe przepisy
- 18:14 Z asystentem Meta AI już porozmawiasz po polsku
- 18:20 Podbił internet wytykając absurdy "Sprawy dla reportera". Teraz jest twarzą kampanii Komputronika
- 18:25 Resort edukacji wzywa do usunięcia "Stiflera" z kampanii o cyberprzemocy wśród dzieci. PAP wycofuje patronat
- 18:36 Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON
- 19:11 100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025
- 19:22 "Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV
- 20:06 Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport
- 21:17 Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia
- 21:28 WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii
- 22:08 H2O odpowiada za wprowadzenie marki Foodify. Jej twarzą został Michał Meyer