Archiwum z dnia 2025.12.08
- 05:17 Endless zajmie się kampanią resortu cyfryzacji o kompetencjach cyfrowych
- 05:19 Stanisław Miczel na czele agencji Yotta. Anna Sakowicz odchodzi z Publicis Groupe
- 05:29 Reklamy Nike, Lacoste i Superdry zablokowane. Zarzut: „zielone” obietnice wprowadzają w błąd
- 05:31 Tylu widzów miały "Kuchenne rewolucje". TVN liderem w grupie komercyjnej
- 05:33 Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki
- 05:36 Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu
- 05:39 wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów
- 05:42 Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu
- 05:45 TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet
- 05:45 W Agorze przez lata bez etatu? "Solidarność": działania firmy niewystarczające
- 05:48 Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP
- 05:49 Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat
- 05:49 Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]
- 05:57 Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"
- 05:59 Jak się (nie) robi dziennikarzy w Polsce. Dziekan z UW w szczerym wywiadzie
- 07:40 Były prezenter VOX FM w Radiu Rekord
- 08:10 Donald Trump o przejęciu Warner Bros. przez Netflixa. "To może być problemem"
- 09:38 Quiet luxury ze sklepu meblowego wprost do Twojego wnętrza – jak skompletować wyposażenie?
- 09:58 Tylu pracowników może odejść z Orange Polska. Ustalono też podwyżki
- 11:37 Kto się wściekł na przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa? Konkurent nie składa broni
- 12:14 "Barwy szczęścia" i "Klan" na okrągło. TVP z nowymi stacjami FAST
- 13:38 Samuel Pereira przeprasza Polskie Radio. Za nieprawdziwy wpis
- 15:48 Netflix pisze do polskich klientów ws. przejęcia HBO Max
- 15:54 Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety
- 16:18 Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
- 16:21 "Dzięki nam Retail Media zaczynają myśleć" – Tomasz Machała o tym, jak dane Justtag wspierają najgorętszy trend w marketingu
- 16:46 Alicja Caban rozwija performance w Ancy
- 17:09 Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny
- 17:13 Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu
- 17:14 VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka
- 18:45 Jak Polacy korzystają z internetu?
- 19:06 Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?
- 19:12 Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"
- 23:03 To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP
- 23:25 X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne
- 23:52 Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów
- 23:53 Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy