TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play
We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polecamy
- Kanał TVP Info został zakodowany
- Polsat Box Go omyłkowo udostępnił klientom Eleven Sports 1
- Ola Adamska ze „Skazanej”: Serial pokazuje, że przyjaźnie pomiędzy kastami społecznymi są możliwe
- Kolejna platforma cyfrowa pod szyldem Canal+
- Znamy liczbę filmów i seriali Max w 4K. Czy warto kupić pakiet Premium?
- Medialny gigant rezygnuje z fuzji. Szuka jednak partnerów
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 7,69 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 16 proc. i wyniósł 0,58 proc. Jak wynika informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii nadawania.
Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 11,11 proc.
Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active we wrześniu ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 400 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera we wrześniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,11 proc., po wzroście o 2,78 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,04 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 25,30 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta odnotowała swój historyczny rekord.
Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 6,45 proc. do 0,58 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z września ub.r. zwiększył się o 714,29 proc. do 0,57 proc.).
Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 46,15 proc. do 0,07 proc.).
Wiecej informacji: TVN Style, Polsat Play, TVN Turbo, HGTV, kanał lifestylowy
POLECANE
- "Dzień dobry TVN” liderem. „Pytanie na śniadanie” straciło 111 tys. widzów
- Wieczory wyborcze: TVN24 liderem podczas ogłaszania exit poll
- „Fakty” liderem w maju. „Teleexpress” o włos przed „Wydarzeniami”
- TVP1 cały czas liderem rynku. TV Republika z udziałem jak TV Puls
- Ilu widzów oglądało festiwal w Opolu? Hitem niedzielny koncert
- „M jak miłość” nadal hitem TVP2, ale widownia spadła
- Nowy serial „Matylda” hitem TVP1
- Festiwal Polsatu z dużo mniejszą widownią. Wszystko przez konflikt z kabaretami
- Milion widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w grupie komercyjnej
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
-
-
-
-
-
-
- List w obronie szefa KRRiT. Świrski nie odpowie posłom ws. koncesji TVN Style
- Wniosek w sprawie nowej koncesji dla TVN Style odrzucony
- TVN Style nadal bez nowej koncesji. Pismo prawników TVN trafiło do KRRiT
- Wysyp nowości w kanale Polsatu dla mężczyzn
Komentarze (3)
Dodaj komentarz
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Praca WirtualneMedia.pl
Zobacz więcejDodaj ogłoszenieOpinie
- Przekorny los Jacka Kurskiego [komentarz]
- Portal X oficjalnie zezwala na publikowanie pornografii. Wielka zmiana czy nieistotne dziwactwo Elona Muska?
- Wątpliwości ws. Doroty Gawryluk. Ekspert: To dla mediów zła sytuacja
- Druga Pandora Gate wciąż jest możliwa. Ekspertka uderza w chciwość mediów społecznościowych
- Bankowość w czasach big data, AI i TikToka: szybciej i bardziej technologicznie (debata)
Reklamy TV
- Stowarzyszenie Czysta Polska z nową kampanią reklamową (wideo) "Gdzie Zamieszkać"? case study kampanii Mastercard i McCANN Poland
- Piwo Tyskie - Borek i Szpakowski z flamastrami Borek i Szpakowski grają w ping-ponga w reklamie Tyskiego
- Piwo Tyskie - Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski w spocie Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w spocie Tyskiego
Luc
6M
znowu nielsen i nic innego