SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Amerykański „Forbes” z 10 numerami w roku, będą zwolnienia pracowników

Amerykańska wersja miesięcznika „Forbes” zostanie ograniczona do 10 wydań w ciągu roku. Wydawca tłumaczy decyzję koncentracją na segmencie internetowym i mobilnym, przewiduje też zwolnienia obejmujące około 20 osób w redakcji.

Article

Jak informuje serwis New York Post od początku do końca 2018 r. „Forbes” zamiast 14 zamierza wydać jedynie 10 numerów magazynu. Decyzję potwierdziła w rozmowie z NYP rzeczniczka wydawcy zaznaczając, że „Forbes” zamierza skoncentrować się na większym dotarciu do czytelników za pośrednictwem internetu oraz aplikacji mobilnej.

Przedstawicielka „Forbesa” zapowiedziała, że ograniczenie w częstotliwości wydawania drukowanych wersji magazynu pozwoli przynieść oszczędności i dostarczać odbiorcom w jeszcze większej niż dotąd liczbie opiniotwórcze treści oraz pogłębione analizy i raporty, które są znakiem rozpoznawczym tytułu. W ramach cięcia kosztów i zmian w polityce wydawniczej planowane są także zwolnienia, która mają w sumie objąć ok. 20 pracowników redakcji.

Od 2004 r. w Polsce funkcjonuje lokalna wersja „Forbesa” wydawana obecnie przez Ringier Axel Springer Polska. Serwisowi Wirtualnemedia.pl nie udało się uzyskać odpowiedzi na pytanie czy w związku z nowymi planami wydawniczymi amerykańskiego wydawcy przewidywane są także zmiany w ukazywaniu się polskiej edycji „Forbesa”.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amerykański „Forbes” z 10 numerami w roku, będą zwolnienia pracowników

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prezes
A polski Forbes ma się jeszcze gorzej ...
4 0
odpowiedź
User
Prądnik
Czy można wierzyć pismu o biznesie, które nie radzi sobie z własnym biznesem?
6 0
odpowiedź
User
aZaliż
Papier nie jest dla każdego i to powinno przyświecać wydawcy papierowego magazynu.
Ale też, żeby nie była to czcza przechwałka, należy naprawdę ograniczyć dostępność.
5 0
odpowiedź
User
da-NONE
A polski Forbes ma się jeszcze gorzej ...


A możesz się podzielić, skąd zaczerpnąłeś tę wiedzę?
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry