Archiwum z dnia 2025.11.05
- 01:43 "Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
- 05:14 Tyle wpłacili do PISF właściciele platform VoD
- 05:19 Resort energii szuka chętnych na emisję spotów
- 05:22 Dwoje nowych dziennikarzy w "Rzeczpospolitej". Przeszli z "Dziennika Gazety Prawnej"
- 05:28 Shein reaguje na skandal z lalkami erotycznymi. Kary dla sprzedawców
- 05:30 Olga Gralińska awansowała w Generation9
- 05:32 Cztery nowe stacje i zmiany na liście kanałów w Vectrze
- 05:35 BBC oskarżone o zmanipulowanie przemówienia Trumpa
- 05:38 Były dziennikarz Kanału Zero w Wirtualnej Polsce
- 05:40 Szef sprzedaży regionalnej po 15 latach odchodzi z Wirtualnej Polski
- 05:42 Polskie Radio zakodowane na satelicie. "Canal+ nie wystartował w przetargu"
- 05:44 Doradca szefa TVP apeluje, by nie zamykać jednego z kanałów. "Cieszy mnie ta zmiana"
- 05:45 Nie tylko Mediapanel. Nowe badanie ma pomóc polskim wydawcom
- 05:47 Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło
- 05:50 DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów
- 05:51 List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]
- 05:54 Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci
- 05:57 Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"
- 06:01 Grupa naTemat w nowych rękach. "Pocieszające, że w ogóle ktoś chce kupować media"
- 09:16 Dziennikarze Wirtualnej Polski skazani za brak autoryzacji. Będzie sprzeciw
- 10:47 Perplexity nawiązuje współpracę z Getty Images. Umowa obejmie globalne wykorzystanie zdjęć
- 11:16 Anna Mucha zniknęła z show TVP. "Kurski wywalił mnie z bardzo prostej przyczyny"
- 11:25 Nowa korespondentka Polskiego Radia w Londynie. Wiele lat pracowała dla Radia ZET
- 12:56 Mateusz Borek na antenie Canal+. Będzie gospodarzem studia gal MMA
- 13:54 Z PKP Intercity odchodzi rzecznik prasowy
- 14:46 "Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication
- 15:10 Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"
- 15:41 Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu
- 15:46 Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny
- 15:48 Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź
- 16:04 Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie
- 17:41 Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"
- 19:19 Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal
- 19:33 Vectra pierwszym operatorem z najszerszym pakietem HBO Max
- 19:35 Andrzej Poczobut laureatem Nagrody im. Andrzeja Wajdy
- 19:43 Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym
- 19:46 Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"
- 20:00 Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"
- 20:02 Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
- 20:06 Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt
- 20:32 "Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus
- 21:18 Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji
- 22:22 Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”
- 23:05 Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?