SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank BGŻ BNP Paribas z Michelle i Michałem reklamuje konto z „aktywną pensją” (wideo)

Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej banku BGŻ BNP Paribas, promująca ofertę „Konto Aktywna Pensja”. Reklamy, których bohaterami są Michelle i Michał, przygotowały agencja Publicis Poland, studio Rio de Post i dom mediowy Havas Media.

Article

Wizerunkowa odsłona kampanii banku BGŻ BNP Paribas, powstałego z fuzji Banku BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, ruszyła pod koniec czerwca. W reklamach dotychczasowe banki symbolizuje para głównych bohaterów: Michał i Michelle, którzy pracują w nowym banku.  Jego hasło przewodnie to „Bank zmieniającego się świata”.

Startująca właśnie kampania reklamująca Konto Praktyczne informuje o promocji „Konto Aktywna Pensja”. W ramach niej nowi posiadacze tego rachunku przez 12 miesięcy od jego otwarcia otrzymują oprocentowanie wynoszące 4 proc. dla wynagrodzenia przelewanego na konto (maksymalnie 5 tys. zł.). Ponadto mogą korzystać z darmowego debetu o wysokości tego wynagrodzenia. Spot z Michałem i Michelle, tak samo jak reklama wizerunkowa, jest utrzymany w stylistyce zwiastuna filmowego.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Cała akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, kinach, internecie oraz w ramach eventów.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, postprodukcją spotu telewizyjnego - studio Rio de Post, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ BNP Paribas z Michelle i Michałem reklamuje konto z „aktywną pensją” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polones Coupe
Michelle to Paulina Chróściel, aktorka serialowa. Mało wiarygodnie to wypada dla telewidza.
11 10
odpowiedź
User
Mariusz
... chyba Paulina Chruściel a nie Chróściel?
9 9
odpowiedź
User
Alex
Nienawidze tej reklamy. Przeklete bankiery
12 8
odpowiedź
User
merc
Zerżnięte z serialu Castle.
11 8
odpowiedź
User
Polones Coupe
Tak, oczywiście Paulina Chruściel. W każdy razie firma Rio de Post raczej nie mogła samodzielnie wyprodukować spotu, ponieważ - jak sama nazwa wskazuje - to jest firma zajmująca się postprodukcją. Ciekawe, jaka firma wyprodukowała spot.
11 8
odpowiedź