SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i Sport.pl odmówiono akredytacji na Narodową Galę Boksu, bo są z Agory

Akredytacji na piątkową Narodową Galę Boksu - organizowaną przez firmę związaną z Marcinem Najmanem, a transmitowaną w TVP Sport i TVP1 - nie dostali dziennikarze „Gazety Wyborczej” i Sport.pl (oba tytuły należą do Agory). - Następnym razem na imprezę Najmana wyślę konia, żeby się uśmiał - skomentował Radosław Leniarski, szef działu sportowego „GW”. - No to my nie ten, z Agorą nie ten, no nie za bardzo - zrelacjonował wypowiedzi organizatorów Antoni Partum ze Sport.pl.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i Sport.pl odmówiono akredytacji na Narodową Galę Boksu, bo są z Agory

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
willy
Skoro istnieje coś takiego jak akredytacja i jest zawsze używana w tego typu imprezach, to gdyby wszystkich wpuszczali, to nie miało by sensu jej istnienie. Więc zawsze kogoś muszą nie wpuścić.
odpowiedź
User
conf
a najlepszy jest ten stażysta ze sport.pl z drugiego tweeta, któremu tak wstyd że z agory, że tłumaczy ze to inny pion ; )
odpowiedź
User
Zibi
Jak niezależne media nie dostały akredytacji na przesłuchanie Bronko Bula,a TVNy i inne takie nie chciały transmitować to było okiej?
odpowiedź
<