Archiwum z dnia 2025.10.29
- 05:11 Betclic łączy się z konkurentem. Wielka fuzja w bukmacherce
- 05:12 W Republice jeszcze jedna osoba z przeszłością w TVP
- 05:18 Krytykują, ale się zastosują. Zakaz mediów społecznościowych dla dzieci
- 05:19 Nowe zasady w Google Ads. Koniec z mylącymi cenami
- 05:22 Sąd zdecydował ws. deportacji matki dziennikarki Telewizji Biełsat
- 05:25 Ruszył konkurs KRRiT dotyczący radia na Mazowszu
- 05:31 Bauer stawia na pracowników. Utworzono stanowisko head of people
- 05:34 Kanał telewizyjny DocuBox Poland z nową koncesją
- 05:34 Najwięcej rodziców w serwisie Gazeta.pl. Najdłużej korzystają z lokalizatora
- 05:40 Nagłe zmiany w finale sezonu "K2. Jedziemy po bandzie". Kaczorowska i Rogacewicz nie dotarli na plan
- 05:47 Temu w internecie reklamuje się mocniej od Allegro. Poza siecią są inni liderzy
- 05:49 Niepokojący raport o mediach lokalnych. "Czy ktoś patrzy władzy na ręce?"
- 05:55 Cięcia zatrudnienia w Polska Press. Reagują związki zawodowe
- 06:02 Dwa apele do premiera ws. mediów publicznych. "Duch namiestnika Kurskiego krąży nadal po Woronicza"
- 06:15 Nowe życie Kanału Sportowego. Najlepsze wyniki od odejścia Stanowskiego
- 06:16 Nadchodzi kolejna edycja konferencji "BRAND NEW(S)". Ruszyły zapisy
- 09:29 Wiceminister za rządów PiS z zarzutami. Do polityki przeszedł z mediów
- 10:26 Wpadka Pudelka. Ten Piotr Wielgomas nie jest wiceszefem Dawtony
- 11:14 Nie żyje dziennikarz "Sportu". Pracował tam cztery dekady
- 11:23 Gale kolejnej federacji MMA w Canal+. Kiedy pierwsza transmisja?
- 12:10 Wojciech Mann nagrodzony przez ministrę. Właścicielka "Vogue Polska" z tytułem mecenasa kultury
- 14:15 Właściciel Pepsi prezentuje nowe logo
- 15:18 Biedronka inspiruje się Warholem i Chełmońskim. W sklepach nowa kolekcja ubrań
- 15:20 Nowa prowadząca program dla dzieci w Trójce
- 15:59 Agencja mediowa Mido pracuje znów dla Amoretty
- 16:38 Zakupy w Żabce jak na zeszyt? Sieć testuje usługę "kup teraz, zapłać później"
- 16:44 Justyna Gościńska-Bociong przeszła z Medicovera do Bausch Health
- 16:46 OLX uruchamia zdalną weryfikację luksusowych produktów. Autentyczność w kilkanaście minut
- 16:52 Trzy nowe osoby w zespole MullenLowe Media
- 18:38 Winiary promują swój majonez pod hasłem "Poczuj doskonały smak wygranej"
- 18:43 Fundacja Rak’n’Roll z nową odsłoną kampanii "Dzień na U"
- 18:54 TVP Polonia po raz pierwszy z transmisją z Amerykańskiej Częstochowy
- 18:59 Nowa kampania Betclic w całości stworzona przy użyciu AI
- 19:08 Umorzono śledztwo ws. zabójstwa dziennikarza "Głosu Wielkopolskiego"
- 20:25 Pożegnanie w "Jeden z dziesięciu". Po kilkunastu latach
- 21:12 Tiffany & Co. startuje ze świąteczną kampanią „Love is a gift”. W roli głównej Anya Taylor-Joy
- 21:22 Radio ZET zabierze słuchaczy do Kenii
- 22:07 Biedronka nie daje się Dino. Klienci wydali więcej
- 23:18 Meta z kolejnym rekordem reklamowym. Reforma Trumpa podtopiła zysk