Agora przyznaje, że spółki Skarbu Państwa znów zaczęły ją uwzględniać w budżetach reklamowych. - Widzimy, że skończyła się zmowa przeciwko niezależnym mediom - przyznał prezes spółki, Bartosz Hojka.
W konkursie dotyczącym MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej bierze udział kanał PTV, zgłoszony przez firmę TV2 Média. Nadawca z Węgier złożył wniosek nie tylko do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W Urzędzie Patentowym RP trwa rejestracja znaku słowno-graficznego grupy, której blisko do Viktora Orbána.
W piątek Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uchylił decyzję prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, która pozwalała nadawać MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej w starym standardzie do końca 2023 roku. Prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada walkę o odszkodowania.
Spółka Orle Pióro, wydająca tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „„Historia Do Rzeczy”, planuje debiut giełdowy. Niedawno przekształciła się w spółkę akcyjną, obecnie 81 proc. jej walorów należy do PMPG Polskie Media.
Carrefour Polska dołącza do programu lojalnościowego Payback. Punkty w nim będą mogli zbierać klienci blisko 250 hiper- i supermarketów tej sieci.
Agora liczy, że Radio ZET wyprzedzi RMF pod względem słuchalności w Polsce. - Cel jest realizowany powyżej oczekiwań - mówi prezes spółki, Bartosz Hojka. Jednocześnie zarząd przyznał, że chce jak najszybciej wykupić resztę udziałów Eurozet.
Spółka zależna Ekipa Holding przygotowuje się do produkcji pełnometrażowego filmu fabularnego z udziałem influencerów, opowiadającego o życiu maturzystów. Ekipa Holding, której głównym akcjonariuszem jest Karol Wiśniewski (Friz) zamierza nie wypłacać dywidendy z zeszłorocznego zysku.
Na antenie TV Republika przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdradził, że wpłynęło kilkanaście tysięcy głosów poparcia dla stacji w konkursie dotyczącym miejsc na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Maciej Świrski dodał, że regulator przygotowuje się też do zagospodarowania MUX-5.
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły przed telewizorami 1,03 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 16-59.
Od poniedziałku rusza wspólna kampania społeczna rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. W specjalnych komunikatach we wszystkich województwach mieszkańcy będą mogli usłyszeć, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji od początku roku nie przekazuje rozgłośniom regionalnym abonamentu.
Publicis Groupe, holding do którego należą takie agencje, jak m.in. Leo Burnett, Starcom, Zenith zmienia strukturę zarządzania poprzez połączenie zarządu i rady nadzorczej w jeden zarząd. Stanowisko głównego dyrektora ma objąć Andre Kudelski.
Telewizja WP nie nadaje już programu informacyjnego „WP News” o godz. 11.50 i 16.50. Ukazuje się on o siódmej rano. Rzecznik prasowy Wirtualnej Polski tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl analizami i preferencjami widzów.
Telewizja Polska pracuje nad nowym teleturniejem pod nazwą “Cudowne lata”. Jego nagrania zaplanowano na lipiec tego roku.
- Wiemy, że media publiczne w tym momencie są głodzone, wiemy, że wymagają one dofinansowania - stwierdziła ministra kultury i dziedzictwa narodowego Hanna Wróblewska. Zaznaczyła, że jej resort myśli nad nowym systemem finansowania mediów publicznych.
W ujawnionym fragmencie rozmowy z udziałem byłego wiceministra sprawiedliwości Marcina Romanowskiego mowa o konkursie, w którym dotacje z Funduszu Sprawiedliwości mieli dostać „Recław, Pospieszalski, Lisicki, Rydzyk i prawicowy feminizm”. Jan Pospieszalski przyznał, że do końca ub.r. redagowany przez niego serwis Afirmacja.pl był wspierany z Funduszu Sprawiedliwości. - Dysponentem tych środków nie byłem natomiast ja, lecz Fundacja Świętego Benedykta, która - co warto odnotować - istnieje od 19 lat i realizuje wiele społecznie potrzebnych inicjatyw - podkreślił Jan Pospieszalski.
Do biura komunikacji korporacyjnej PZU dołączył Zbigniew Baranowski, jako dyrektor ds. relacji z mediami.
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Remé (USP Zdrowie), w której aktorka Marieta Żukowska i piosenkarka Natalia Kukulska dzielą się tym, czym dla każdej z nich jest piękno. Spot reklamowy z ich udziałem będzie emitowany w największych stacjach tv.
USP Zdrowie rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy lek na sen o nazwie Sentino. Kreację przygotowała agencja OK Human.
Zdaniem 49 proc. badanych Polska w ogóle nie powinna przyjmować euro - wynika z sondażu CBOS dla Polskiej Agencji Prasowej. Według 13 proc. ankietowanych Polska powinna przyjąć euro w ciągu kolejnych 3 lat, w ocenie 22 proc. - w ciągu kolejnych 10 lat, a według 10 proc. - jeszcze później.
PKO Bank Polski w trybie zapytania RFI (Request for Information) szuka agencji do kompleksowych usług wideo. Bank szuka też firm do badań rynku i magazynowania materiałów reklamowych.