SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam

Ósmą edycje programu „Kuchenne rewolucje” oglądało 2,46 mln osób, o 100 tys. więcej niż nadawaną wiosną br. siódmą serię. TVN w czasie emisji show zajął drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 był już zdecydowanym liderem. Wpływy z reklam wyniosły 35,76 mln zł.

Magda Gessler - fot: TVN / Piotr Mizerski Article

„Kuchenne rewolucje 8” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 12 grudnia br. Średnia widownia programu Magdaleny Gessler wyniosła 2,46 mln osób., co przełożyło się na 18,47 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 14 listopada br. Przyciągnął on przed ekrany 2,74 mln telewidzów.

Oglądalność „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

 

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-05

2 275 461

18,10%

22,40%

2013-09-12

2 339 479

18,30%

21,80%

2013-09-19

2 291 730

18,00%

23,00%

2013-09-26

2 460 336

18,40%

21,30%

2013-10-03

2 198 851

17,30%

21,50%

2013-10-10

2 496 809

19,60%

24,70%

2013-10-17

2 500 140

19,20%

23,60%

2013-10-24

2 673 168

19,70%

25,50%

2013-10-31

2 484 768

17,50%

20,00%

2013-11-07

2 356 154

17,40%

22,00%

2013-11-14

2 741 720

20,10%

24,10%

2013-11-21

2 465 418

18,10%

23,20%

2013-11-28

2 306 774

16,50%

20,10%

2013-12-05

2 494 847

19,60%

24,00%

2013-12-12

2 727 560

19,40%

23,10%

Średnio

2 455 848

18,50%

22,70%

 

W porównaniu do programu nadawanego wiosną br., ósma edycja „Kuchennych rewolucji” zyskała 100 tys. osób. Wtedy kulinarny show śledziło średnio 2,36 mln oglądających, a jego udział wyniósł odpowiednio 17,28 proc. oraz 20,75 proc. (dowiedz się więcej).

Emitowana jesienią 2012 roku w TVN szósta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 160 tys. widzów więcej. Średnia widownia reality-show wynosiła wówczas 2,62 mln osób, a udział uplasował się na poziomie 19,76 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 23,83 proc. w grupie komercyjnej (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem całego rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie głównie „Sprawę dla reportera”, co dało jej 18,71 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Hotel 52”, „2XL”, „CSI” i filmy fabularne; 11,31 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 6,03 proc.).

W grupie komercyjnej stacja TVN była już zdecydowanym liderem, a dalsze miejsca należały odpowiednio do: Polsatu, Jedynki i Dwójki.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 486 670

18,71%

10,28%

TVN - Kuchenne rewolucje 8

2 455 848

18,47%

22,68%

Polsat

1 503 114

11,31%

11,53%

TVP2

802 125

6,03%

8,05%


Wpływy reklamowe przy emisji „Kuchennych rewolucji 8” wyniosły 35,76 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. były one niższe o ok. 3,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż ósmy sezon programu liczył 15 odcinków, a szósty - 13.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rozbawiony
A co oglądanie KR ma wspólnego z tym czy ktoś ma własne życie czy tez nie? Argument z d.. wzięty, że aż boli.
14 10
odpowiedź
User
Kalor
współczuję wszystkim, którzy czują się lepiej i mądrzej postponując innych.
9 14
odpowiedź
User
stolatza
tylko idioci oglądają kuchenne rewolucje bo to program dla idiotów zrobiony przez idiotów!
10 13
odpowiedź