PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
Piotr Piętka: w Starcom MediaVest Group najpierw zmiany, teraz nowi klienci
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
Wojciech Putrzyński: Change z zaskakującą kreacją i bliższą współpracą z Value Media
Wojciech Putrzyński: Change z zaskakującą kreacją i bliższą współpracą z Value Media
Polska reklama telewizyjna urosła o 5,6 proc. dzięki farmacji i handlowi
Polski „Esquire” może liczyć na reklamodawców z wyższej półki
Polski „Esquire” może liczyć na reklamodawców z wyższej półki
Super Bowl 2015: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
DDB & Tribal: chcemy być cyfrową awangardą reklamową
Celebryckie debiuty i nowe role reklamowe w 2014 roku
Celebryckie debiuty i nowe role reklamowe w 2014 roku
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)
Przeszli, nowi, awansowali - zmiany personalne w domach mediowych w 2014 roku
Przeszli, nowi, awansowali - zmiany personalne w domach mediowych w 2014 roku
Przejścia, awanse, pożegnania - transfery w polskich agencjach reklamowych w 2014 roku
Przejścia, awanse, pożegnania - transfery w polskich agencjach reklamowych w 2014 roku
Rok 2014 w polskiej e-reklamie. Co wydarzy się w 2015? (sieci, wydawcy, agencje)
Rok 2014 w polskiej e-reklamie. Co wydarzy się w 2015? (sieci, wydawcy, agencje)
Polsat jesienią pokazał najpopularniejsze bloki reklamowe, w TVN było ich najwięcej
Google i Facebook z największymi udziałami w globalnej e-reklamie
Google i Facebook z największymi udziałami w globalnej e-reklamie
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)
Sektor MŚP stawia na freelancerów marketingowych, ale ci nie sprostają każdemu zadaniu (opinie)
W 2014 r. wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł
W 2014 r. wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł
WARC obniża prognozę wzrostu rynku reklamowego do 4,8 proc., ostro w dół Rosja
WARC obniża prognozę wzrostu rynku reklamowego do 4,8 proc., ostro w dół Rosja
GroupM: w 2015 r. globalne wydatki reklamowe w górę o 4,9 proc. do 538 mld dol.
GroupM: w 2015 r. globalne wydatki reklamowe w górę o 4,9 proc. do 538 mld dol.
Anna Sakowicz: internet będzie rósł dalej kosztem prasy
Anna Sakowicz: internet będzie rósł dalej kosztem prasy
Reklamy samochodów przechodzą z prasy do internetu. Liderami Skoda i Toyota, ostro w dół Renault i Ford (analiza)
2015 rokiem prawdziwego mobile’u i content marketingu (prognozy)
Ponad 2,7 mld zł na polską e-reklamę w 2015 r. W 2018 internet wyprzedzi telewizję
Ponad 2,7 mld zł na polską e-reklamę w 2015 r. W 2018 internet wyprzedzi telewizję
Aflofarm z miliardowym budżetem reklamowym. W górę Kino Świat, USP i Play - w dół Unilever (TOP 10)
Aflofarm z miliardowym budżetem reklamowym. W górę Kino Świat, USP i Play - w dół Unilever (TOP 10)
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
Farmacja i handel napędzają wzrosty w reklamie tv, traci „wielka czwórka”