PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
McCann Poland w prestiżowym rankingu. Jako jedyna agencja z Polski
McCann Poland w prestiżowym rankingu. Jako jedyna agencja z Polski
Kuchnia Vikinga szuka szefa marketingu. Obecny awansował
Kuchnia Vikinga szuka szefa marketingu. Obecny awansował
"Mamy to" w kampanii sklepów Lewiatan
"Mamy to" w kampanii sklepów Lewiatan
Potrzebna agencja mediowa dla resortu rozwoju i technologii
Potrzebna agencja mediowa dla resortu rozwoju i technologii
Kancelaria premiera ma 1,2 mln zł do wydania. Sześć ofert w outdoorowym przetargu
Kancelaria premiera ma 1,2 mln zł do wydania. Sześć ofert w outdoorowym przetargu
Notowania giełdowe na ekranach Screen Network
Notowania giełdowe na ekranach Screen Network
FormUp przygotuje strategię mediową digital x-kom
FormUp przygotuje strategię mediową digital x-kom
Tomasz Cichocki przeszedł z They Digital do Altavia Kamikaze + K2
Tomasz Cichocki przeszedł z They Digital do Altavia Kamikaze + K2
Digitree Group negocjuje przejęcie agencji digitalowej. Chce zapłacić swoimi akcjami
Digitree Group negocjuje przejęcie agencji digitalowej. Chce zapłacić swoimi akcjami
AMS wygrał przetarg warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego
AMS wygrał przetarg warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego
PARP w jednym przetargu wybiera agencję PR i dom mediowy
PARP w jednym przetargu wybiera agencję PR i dom mediowy
Mary Kay walczy w kampanii ze stereotypami o marketingu bezpośrednim
Mary Kay walczy w kampanii ze stereotypami o marketingu bezpośrednim
Deweloper z "Gazetą Dobrego Życia". Storytelling z udziałem mieszkańców
Deweloper z "Gazetą Dobrego Życia". Storytelling z udziałem mieszkańców
Euvic Media w social mediach dla kancelarii premiera
Euvic Media w social mediach dla kancelarii premiera
Jak działa program lojalnościowy InPost? Zbieraj punkty i odbieraj nagrody
Materiał reklamowy
Jak działa program lojalnościowy InPost? Zbieraj punkty i odbieraj nagrody
Skondensowana naturalność nowym językiem reklamy w erze TikToka
Materiał reklamowy
Skondensowana naturalność nowym językiem reklamy w erze TikToka