Archiwum z dnia 2025.09.15
- 01:17 StormMedia: Nowe rozdanie w influencer marketingu
- 01:18 "Havas Spoko Miejsce Na Rozwój" – kampania, która mówi wprost, kim jesteśmy
- 05:43 Szymon Marciniak i inne gwiazdy sportu promują aktywność fizyczną w szkołach
- 05:44 Ekologia kluczowym czynnikiem w decyzjach zakupowych Polaków
- 05:47 Kto reklamowo zdominował w sierpniu Facebooka i Instagrama?
- 05:48 Nowy dyrektor generalny nadawcy kanałów AXN. Przeszedł z Nielsena
- 05:52 Gdzie sprawdzamy prognozę pogody? Weather przed witryną Interii
- 05:52 Temu ma 116 mln użytkowników w Europie. Polska w czołówce krajów
- 05:53 "Magazyn Ekspresu Reporterów" szybko wraca do TVP2. Dlaczego?
- 05:58 wPolsce24 zmienia ramówkę. Wikło, Pochwat i Wierzbicki z nowymi programami
- 05:58 W TVP Info więcej marek, ale mniej spotów. Gigant handlu reklamuje się najczęściej
- 05:59 Orlen z nową kampanią wizerunkową. "Energia jutra zaczyna się dziś"
- 06:03 Przemysław Pająk inwestuje w Futbolove. Projekt czeka nowa odsłona [NASZ NEWS]
- 06:05 Reklama w sklepach nowym trendem. Przedstawiamy dodatek "Retail Media"
- 06:05 "Brudy pierzemy wewnątrz". Szef "Wyborczej" o gazecie, dziennikarzach i biznesie w mediach [WYWIAD]
- 07:23 Trójka z nową oprawą serwisów informacyjnych. Wraca audycja Piotra Barona
- 08:33 Nadawcy publiczni dostaną kolejne setki mln zł z budżetu. Tyle oszczędziła TVP
- 09:12 Rozdano Emmy. Najwięcej nagród dla "Studia" i "Dojrzewania"
- 10:50 Republika odświeżyła program Rachonia. Komentatorzy znów w studiu
- 10:57 "Wiedźmin" z nowym Geraltem niedługo na Netfliksie. "Nie wińcie Liama"
- 14:04 Ta firma sama sobie zrobiła viralowy kryzys. Napiętnowała pracownicę za "lewe" L4
- 14:36 Gigant badań marketingowych będzie mieć nowego CEO
- 14:40 Gala Nike ponownie z transmisją w TVP. "Nadać odpowiedni prestiż i oprawę"
- 14:54 Rosyjska dezinformacja na polskim YouTube. Interweniuje NASK
- 16:06 Jest polski kandydat do Oscara. To film Agnieszki Holland
- 16:14 Nowa współpraca w walce z dezinformacją
- 16:46 USA i Chiny dogadały się w sprawie TikToka
- 17:40 Melania Kulczycka zarządza OTO Family. Monika Wagner nową CEO OTO Film
- 17:50 Banki Spółdzielcze SGB ruszyły z kampanią kredytu hipotecznego
- 19:07 Kłopoty eksperta Republiki. Fundacja, którą zarządzał, ma zwrócić dotację od ministerstwa
- 19:11 Premiera "Tańca z Gwiazdami" w cieniu kontrowersji. Polsat odcina się od nagrania, aktorka przeprasza.
- 19:28 Zbuntowane owce i technologia AI w nowej kampanii marki Senamina
- 19:38 Natalia Maliszewska nową ambasadorką marki Plusssz
- 19:46 Usunięto zbiórkę dla Samuela Pereiry. Zrzutka wyjaśnia
- 20:55 Izabela Bielecka i Olga Zalecka awansowały w Lighthouse
- 20:57 Kamil Stoch ponownie twarzą kampanii internetowej Allianz
- 21:02 BNP Paribas z kartą dla miłośników zwierząt. Kampanię wspierają influencerzy
- 21:06 Allegro będzie dostarczać więcej zakupów. Ma nową umowę z DPD