Archiwum z dnia 2025.11.24
- 05:13 Awanse w regionalnym biurze BBC Studios
- 05:18 Google testuje reklamy w Trybie AI. Pierwsze wdrożenia widoczne poza Labs
- 05:25 Vectra sprzedaje część infrastruktury. Kupującym firma związana z Play
- 05:29 Rusza Flavoury. Szefowie kuchni z gwiazdkami Michelin uczą gotować w domu
- 05:31 Mniej widzów serialu "Teściowie" w Polsacie
- 05:35 Pakiet Viaplay w Amazon Prime Video tańszy o połowę
- 05:37 CPM od dawna nie wystarcza. Jak zmieniają się wskaźniki kampanii reklamowych
- 05:40 Jak budować brand safety w czasach kryzysu i niepewności? 10 wniosków z debaty
- 05:42 Reklama zewnętrzna coraz bardziej cyfrowa. Ale wyzwaniem jest pomiar
- 05:43 To największe mity o influencerach. "Tego nie widać"
- 05:47 "Jedyne media, które dziś rosną". Jakie są wyzwania na rynku retail mediów?
- 05:48 10 wniosków z debaty o używaniu AI w polskich redakcjach
- 05:49 "Kevin sam w domu" z najdroższymi reklamami w Polsacie
- 05:51 Rynek reklamy wideo przyspiesza. VOD rośnie najszybciej
- 05:52 TVN znów z koncertem przedsylwestrowym. W sylwestra filmy z Netfliksa
- 05:56 Osiem firm startuje w konkursie KRRiT na wolną częstotliwość
- 05:58 Wykorzystali jego głos na YouTube. Znany twórca odwołał się. Jak zareagowała platforma?
- 06:06 Pierwszy polski film w kinach IMAX. Kiedy premiera "Dzikiego"?
- 06:08 IAB Polska: 94 proc. rynku widzi wpływ „attention” na efektywność. Ruszają prace nad standardem pomiaru
- 06:14 "TVP Info czeka mnóstwo nowej energii". Nowy szef o zmianach na antenie
- 06:15 Krzysztof Gawkowski ostro o big techach. "Bez kar nie będzie egzekucji"
- 06:20 Media i reklama w czasach zmian. O czym rozmawialiśmy na kolejnej edycji Brand new(s)
- 08:30 Grupa Kino Polska TV dalej rośnie. Stopklatka mocno zyskowniejsza
- 10:29 Inmedio wciąż ze stratą. Sprzedaje nieco mniej
- 10:54 Głos Jarosława Kuźniara użyty bezprawnie? "Przyglądamy się sprawie"
- 10:57 Canal+ wchodzi w segment reality. Zamknął influencerów w więziennych celach
- 12:13 TV Republika chce dwa razy więcej za sylwestra. Sakiewicz ujawnia koszty
- 13:36 Podatek cyfrowy coraz bliżej? Projekt ustawy za miesiąc
- 14:18 Nadchodzi ostatni sezon "Stranger Things". Netflix pokazał zwiastun
- 14:57 Fundacja Anji Rubik z nową kampanią przeciwko przemocy. W spotach Kulm i Damięcki
- 15:05 Startup Sama Altmana nakazał pracownikom ignorować wszystko poza pracą
- 15:36 Młodzi ludzie radykalizują się w sieci i nie potrafią bronić się przed dezinformacją
- 16:12 Nowi prowadzący czołowy program Trójki. Tymczasowa zmiana
- 16:14 "To wielka rzecz tak pomagać". Agencja Hand Made po raz kolejny z kampanią Szlachetnej Paczki
- 17:00 Będzie megafuzja na rynku reklamy. Jest zgoda na przejęcie IPG przez Omnicom
- 17:00 Agata Szybilska-Czech nową COO agencji WebTalk
- 17:05 Dialogowe spoty o „wymarzonych prezentach” w nowej reklamie Banku Pocztowego
- 18:17 Rzeczywiste korzyści z Black Friday. Wiadomo co sądzą Polacy
- 19:07 Burger King promuje Whopper Rings. „Cicha” kampania w telewizji i w kinach
- 19:08 Indykpol z nowym logo i szatą graficzną opakowań
- 19:14 Meta testuje nowe narzędzie AI, aby konkurować z ChatGPT
- 19:18 Szczeciński portal ruszył z własną śniadaniówką. "Chcemy być ciekawsi niż telewizja"
- 19:39 Po przejęciu "Rzeczpospolitej" zmiany we władzach PTWP. Były szef Eurozetu ma nadzorować
- 20:28 Pakiety serwisu Canal+ 30 proc. taniej przez cały rok
- 22:08 Cyfrowy Kalendarz Adwentowy Grześków od NAV agency
- 23:10 AI wykorzystała głos kultowego lektora? Pierwszy taki pozew w Polsce
- 23:41 Wręczono Nagrody PAP im. Kapuścińskiego. Specjalny laur dla Dariusza Rosiaka