Archiwum z dnia 2025.10.01
- 00:23 Grupa Przestrzeń rozwija gaming marketing. Dołącza Łukasz Stępniak
- 05:21 Joanna Dmochowska odchodzi z Metascope Creative. Zaledwie po trzech miesiącach
- 05:21 Grupa PTWP przebiła sufit. Prawie 4 mln zł zysku z serwisów
- 05:29 Nominacje do Golden Drum 2025. McCann Poland ma siedem, dentsu - dwie
- 05:35 Papaya Films zmienia identyfikację wizualną. Będzie mieć różne logotypy
- 05:38 XYZ z darmowymi subskrypcjami dla studentów
- 05:39 Disney+ pokaże Ligę Mistrzyń. Kto będzie komentował mecze?
- 05:44 Branża reaguje na propozycje zakazu reklamy piwa. "Populistyczna nadregulacja"
- 05:46 Ogórek nie prowadzi już "Na linii ognia" w telewizji wPolsce24
- 05:50 Canal+ Super Sport i Eleven Sports na rok za darmo w promocji Vectry
- 05:53 Polski nadawca uruchomi dwa kolejne kanały
- 05:56 Tyle TVP zapłaci Nielsenowi za dane telemetryczne
- 06:00 Polsat, BBC, TV Puls, HBO Max z nagrodami. Złota PIKE dla prezesa Cyfrowego Polsatu
- 06:01 Polsat szykuje kolejny sezon "Awantury o kasę". Rusza casting
- 06:03 Późny start "Tygodnika kulturalnego". Musi ustąpić miejsca w ramówce
- 06:05 "Idź na całość" wróciło po latach. Ilu widzów ogląda program w TTV?
- 06:08 Wiemy, ile kosztują reklamy w magazynie "GQ Poland"
- 06:10 Publicis Media i UM liderami nowego biznesu w Polsce
- 06:12 Polski program z globalną dystrybucją. Rochstar i Be-Entertainment łączą siły
- 06:12 XXV Kongres Profesjonalistów Public Relations za nami. Komunikacja potrzebna na trudne czasy
- 06:14 Czy InPost zbuduje konkurencję dla Allegro? "Potencjalny wstrząs dla rynku"
- 06:15 TVN wygrywa starcie na teleturnieje. "The Floor" ma więcej widzów niż "Milionerzy"
- 06:15 Nowa generacja bohaterek sportu. Młode talenty, o których będzie głośno
- 06:16 "Siódme: nie kradnij newsa". Dlaczego w Polsce niektóre media mają z tym problem?" [FELIETON]
- 06:17 Oto lider wśród dziennikarzy politycznych na YouTube. A działa najkrócej
- 06:18 Niewidzialna liga. Jak naprawdę wygląda ekspozycja kobiecego sportu w mediach i z czego to wynika?
- 08:37 Zmiana na czele Spotify. Założyciel rezygnuje
- 09:31 Nowy dziennikarz w Radiu ZET. Odchodzi z innej stacji Eurozetu
- 09:52 Codzienna aktywność i sport w roli narzędzi zmiany społecznej
- 10:13 Ruszył system kaucyjny. Duża sieć sklepów już go omija
- 10:30 Gwiazdy TVN Style w salonie fryzjerskim. Tak stacja promuje start jesiennych premier
- 11:06 USA bez nowego budżetu. Ambasada zawiesza profile społecznościowe
- 12:24 Firma Zygmunta Solorza w dołku. Inwestorzy kręcą nosem
- 12:53 Metal Top ponownie na antenie Radia 357. Ruszyło głosowanie
- 13:04 IPN rozstał się z byłą prezes Polskiego Radia
- 13:18 "Puls Biznesu" z nową aplikacją mobilną
- 13:33 Duży transfer w świecie wydawców. CEO publishingu Bauera nowym dyrektorem generalnym Burda Media
- 13:35 115 nominacji do Effie Awards 2025. Najwięcej szans na nagrody dla McDonald’s, Zenith, DDB Warszawa
- 14:59 Seegame z nową platformą dla marketerów. Łączy twórców, marki i sprzedaż na żywo
- 15:43 Radiowa Czwórka wraca do korzeni. Więcej hip-hopu na antenie
- 15:54 Gwiazda TVN w międzynarodowej kampanii marki Triumph
- 16:05 Nowa prezes Kanału Sportowego. Przeszła z Telewizji Polskiej
- 16:21 Nowy zespół ilościowy w IQS. Maciej Brysiak na czele
- 16:23 Anna Mucha została ambasadorką nowej marki kolagenów Glam4You
- 16:31 Plusssz sponsorem łyżwiarskich zawodów w Gdańsku. To kwalifikacje do igrzysk
- 18:50 Agnieszka Kumuda w Allegro Brand Experience Agency
- 18:53 Były dziennikarz Goal.pl w Kanale Sportowym
- 19:28 Więcej outdooru w Agorze. Przejęcie za 20 mln zł
- 19:37 Tomasz Hajto twarzą firmy motoryzacyjnej. "Doszło do nieuprawnionego wykorzystania mojego wizerunku"
- 22:02 Były prezes LTTM z nową rolą
- 22:06 Trzy niezależne agencje utworzyły nową - Archipelag
- 22:53 Braughman Group Media: Wyjątkowa współpraca z NGO oraz plany rozwoju na najbliższe miesiące – DOOH i murale