Archiwum z dnia 2025.10.02
- 05:19 Zmiany w redakcji "Gazety Wyborczej"
- 05:23 Jakie seriale wybierają Polacy? Netflix i HBO dominują, lokalne produkcje wciąż się liczą
- 05:27 Szef strategii w WPP Media na nowym stanowisku
- 05:29 Nowi dyrektorzy w Audi w Polsce. "Naturalna kontynuacja obranej strategii"
- 05:37 Nowy kanał w Polsat Box Go. Pokazuje kultowy serial
- 05:40 Radio 357 i DKMS ze wspólną akcją. Słuchacze ufundują opatrunki dla małych pacjentów
- 05:41 IPG przejmuje globalną obsługę mediową i kreatywną Bayer Consumer Health
- 05:45 Dziennikarz wzywa do przemocy po zabójstwie Kirka. Redakcja się odcina
- 05:49 To brzmi jak żart. OpenAI uruchamia konkurencję dla TikToka
- 05:51 Player i TVN24+ w jednym pakiecie
- 05:52 Rzecznik Praw Pacjenta potrzebuje agencji mediowej
- 05:56 Nowa szefowa digital & e-commerce w Aflofarmie. Przeszła z TikToka
- 06:00 Ten dziennik dzięki AI pozyskuje trzy razy więcej subskrybentów
- 06:02 Tak TVP i Polskie Radio będą relacjonować Konkurs Chopinowski
- 06:03 "Ukryta prawda" zyskała widzów w nowym paśmie
- 06:04 Dwie stacje kończą nadawanie. Działały pod różnymi szyldami ponad 25 lat
- 06:07 Nowe osoby w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Michał Potocki szefem kluczowego działu
- 06:12 Koniec TVP HD? Rada programowa szykuje swój projekt karty powinności
- 06:19 Urbański, Kuźniar, Rogalska, Słowik i Lis. Głośne transfery i odejścia w mediach
- 06:19 Ustronianka omija system kaucyjny. "Spryt i cwaniactwo"
- 06:21 Telewizja po wakacjach: Polsat i TVN na czele, Republika poza podium
- 06:21 Nie róbmy z tego osobnej kategorii. Co się stanie, gdy przestaniemy mówić "kobiecy sport"?
- 06:22 Terlikowski w TVN24+. "Republika i wPolsce24 mnie nie zapraszają" [WYWIAD]
- 06:22 Znamy nominowanych w konkursie "Wpływowi 2025". Oto 21 firm i ludzi, którzy zmieniają cyfrowy biznes
- 07:25 MSZ ma nowego rzecznika. Były dziennikarz "Wyborczej" ambasadorem?
- 08:23 Elon Musk najbogatszym człowiekiem w historii. W połowie drogi do biliona
- 08:55 Orlen promuje ofertę gastronomiczną hasłem "Ciągle coś pysznego"
- 09:51 Grupa CCC urosła w Polsce o jedną piątą. Mniej zysku z HalfPrice
- 11:28 Ekipa chce zarabiać więcej poza internetem. Będzie pierwszy sklep
- 11:34 Członek rad programowych mediów publicznych nasłał policję na dziennikarzy WP. "Absurdalne"
- 12:23 Koniec współpracy z Polsatem. Gala Mistrzów Sportu wraca do TVP
- 12:59 Dobra karma w nowej pracy w kampanii Pracuj.pl
- 14:20 Marcin Sienkowski zastępcą kierownika marketingu w Lidlu
- 14:29 Starał się o pracę w Gońcu. Miał podpisać umowę i... kontakt się urwał
- 15:18 Canal+ Polska chce zwiększyć przychody z social mediów. Nowe stanowisko
- 15:44 Kamery jak szczyty górskie. Tak swoje roboty nazwała Republika
- 15:57 Dotarliśmy do umowy o sprzedaży wizerunku podpisanej przez Tomasza Hajtę. Co w niej zapisano?
- 16:46 Bartosz Sąder dołącza do WP Kultura. Transfer z Onetu
- 18:40 "Polityka" odcina się od wypowiedzi Hartmana. Życzył posłowi KO pobytu w izraelskim więzieniu
- 19:55 Robert Pattinson nową twarzą marki 1664. Globalna kampania już w 2026 roku
- 19:58 Keino Grupa wzmacnia zespół. Była dziennikarka szefową komunikacji
- 20:00 Musiał i Kotarski promują konto Mój Biznes Banku Millennium
- 20:15 DoubleVerify powiększa skład zespołu w Polsce. Transfer z MediaMarkt
- 20:21 Avon Polska ma nową szefową marketingu
- 20:32 Autorska kolekcja 4F Tomasza Fornala trafiła do sprzedaży
- 20:35 Gigant farmaceutyczny dzieli globalną obsługę kreatywną między WPP i Publicis
- 21:15 Z Focus.pl do Wirtualnej Polski. Radosław Kosarzycki w zespole WP Tech
- 21:40 TVN dołącza do Konfederacji Lewiatan
- 21:50 Labcon, Value Media i Salestube z kampanią loterii "Foxy… i kasa w BLIK"
- 23:37 Telewizja i influencerzy w kampanii Huawei